I want you back, I want you gone, baby I'm sick of holding on

Jahaja, okej. Det sög inte alls så hemskt idag. Det var en hund där hela tiden=) O jag har typ haft nada att göra, byggt en hammock, gått på promenad, ätit glass o gjort mackor :P Helt okej dag, speciellt när man fick vara ute då det var så vackert väder=) Och vi har räknat på det så jag tjänar alltså ca 15 000 före skatt i sommar.. på 19 dagar.. Hahaha det är helt värt :P Jag är bara mest rädd för att nån ska dö när jag är där själv :S Hoppas jag aldrig är själv=(
Imorgon så far mina päron med husvagnen neråt i landet till släkten. FF FFS! ;) (Ni som inte förstod detdär är konstiga) Hahaha skämt. Dom är borta typ en o en halv vecka eller nåt. Det blir typ chill=) Förutom att hundarna är ett gigantiskt problem när jag o Kenneth jobbar :S O att jag inte har ett körkort.... Men det kommer väl, på fredag ska jag upp till stan o sitta på körskolan ett tag. Och leta efter en snygg skjorta som Lena betalar typ :D (Den ska användas till utställning men och, man kan ha den annars också=D) Osså måste jag köpa hundmat till Lillan=)

Nu peppar vi denna kväll för fullt :D Lima kommer på ett tag o hämtar upp mig o halva min säng xD Vi drar bort till Kurjan där vi ska sova i deras båt ikväll :P Osså ska vi typ fara o spela brännboll med Andreas o folk =D Det ska bli riktigt roligt=)


Saturday through sunday, monday
Monday through sunday
yo.


Complicated - Avril Lavigne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: