It's aliiiiiive

My bloggish var totalt död imorse innan jag for till stan. Gick inte skriva ett jävla inlägg ens!
Så här har ni det jag försökte skriva i morse:
Ett stort jävla förlåt till Josefine Lindgren! Jag trodde jag hade sagt att jag inte kunde komma igår men jag måste ju ha glömt det totalt. Det känns inte bra, förlåt gumman! Jag hoppas du fick en superkväll=)
Du vet att jag älskarej=)


For upp till stan idag, satt på körskolan. Alltså seriöst, det stället kommer att bli min död. Jag klarar fan ALDRIG DOM JÄVLA IDIOTFASERNA! Här hemma i vårat olagliga fuskprogram så får jag typ alla rätt men nehe, inte där. Är typ 5 frågor ifrån godkänt på första fasen nu.
Känns fan i mej inte bra.
Hursomhelst så satt jag där i vad.. kanske 1 ½ timme? och gjorde fas A o B två gånger var. Skrev ut så jag såg vad jag behövde plugga på osså gick jag ner till älven. Ni vet dendär bryggan som vi alltid ligger på? Den muren där brevid, där det är klottrat på väggen? Aja, finns typ 3 pers som vet vars jag är någonstans, men my point var iaf att den väggen fick sig a big ass-whoppin'. Fast jag tror min hand tog värre skada, har typ brutit ett ben i handen. Men så gåre när man inte kan kontrollera sitt humör :P Det är det jag säger, någon dag kommer jag att slänga mig i älven efter jag har varit in that godforsaken place. Tur att man inte behöver dit så många fler gånger. Om jag inte klarar det nu så skiter jag fan i körkortet.
Man kan köra bil utan körkort, man får bara inte.

Avslutningsvis kan vi bara säga att jag lär sitta uppe halva natten o plugga o att jag längtar som satan till fredag!
Du måste komma! Snälla?=)


Lägger in en bild endast för att inlägget var så långt o tråkigt.

Tänker tillbaks på tiden det var du o jag, tiden det var vi två
Du vet lika väl som jag att en gång var det faktiskt så


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: