It's just a waste of time

Först och främst måste jag bara komentera på mina goda vänners stora ordföråd..
Det är då ingen som har kommit på ett bättre ord att beskriva Holly med än "söt" förutom Lima, som är väldigt utvecklad och kom med ett "naaaaaw" xD Haha jag hade lite roligt med det, vet inte varför, jag har sjuk humor :P Tänkte bara att det var någon som skulle komma med något annat än söt^^ Det ser ju alla redan att hon är! ;D


Min arbetsplats är det tråkigaste stället som finns på hela jordklotet. Och lite läskigt också :$ Jag gillar fan inte dementa o utvecklingsstörda.. =( Jag vet att det inte är något fel på dom men jag blir bara obekväm i närheten av dom, så jag tycker inte detta är ett jobb för mig. O jag trodde jag skulle jobba nån dag här o där, men jag jobbar ju typ halva sommaren. Visst, det är bra pengar men fyfan heller. Osså jobbar jag 7-21 en massa :S DET ÄR 14 TIMMAR :S
Näe fyfan. Jag hoppar fan av.. Tjänade ju ändå vad, 500 idag? Eller, jag kan ju stanna på inskolningarna, då är jag ju inte själv iaf.. Aja.. Hemskt ställe hursomhelst.
Och dom tror att jag hellre är där än hemma med dethär?


Nu orkar vi inte leva, stiger upp kl 6 imorn.
"And now, Fucker out"

Strange Relationship - Darren Hayes
Postat av: Anna/Lima

Hihih :)

Jadu, jobb är skit. Men pengar är bra :)

2009-06-23 @ 23:52:36
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: