"Ja, det är gott med dricka!"

Okej, det spöregnade så jag orkade inte fara på klassgrejen.. dom var inte där så länge ändå så.. + att Lisa dissade dom också för att komma till Helena xD
Men seriöst, det var jättetrevligt! Massa gott fika o braigt folk, helt underbar kväll=) Vi kanske inte riktigt var dom trevligaste där för jag, Matte o Josse stängde in oss på toan för att prata lite skit som inte alla andra behövde veta men =P Det kändes som år sedan man träffade Josse! Hade ingen aning om vad som hände i hennes liv överhuvudtaget, så det var kul med lite catching up ;D
Men det bästa på kvällen var ju nästan när morsan ringde för att höra om jag skulle upp till stan o Anders började prata med henne! xD Som rubriken säger, "Ja, det är gott med dricka!" Jag kommer aldrig kunna övertala henne om att det var nyktert hos Helle :P Anders bara är sådär hela tiden, han behöver ingen alkohol! ;D Haha näe, han är bra=)
  Nu har man spenderat en timme på att försöka göra sig liiiite fin åtminstone till imorgon, vet inte riktigt hur det gick men.. aja^^
Sommarlov, solen lyser skönt. Sommarlov, gräset är så grönt. Himlen blå, vill jag nå osv.
Blir att hänga på stan typ halva dan för att se treorna vara fulla på scen och sen hem för att förbättra sig lite innan kvällen ;D Kanske ska hinna äta något också :P
Förfesten blir nog hos Mickan med Matte, Josse, Carro med fler, sen drar vi på Station<3

Ska försöka undvika det dära någotet som jag kommer att ångra,
men om jag känner mig själv rätt så blir det nog så ändå...
Postat av: M

FESSSSTTTTTISSS

2009-06-11 @ 10:46:08
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: