Just leave me alone, for god sake..

Gårkvällen var ju inte en av mina bästa dagar...
Förlåt, seriöst. Linda, Jeanette o Lu är nog inte mina största fans just nu, och jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Man ska aldrig skylla på alokoholen, men fyfan vad jag var full igår xD Men faktiskt inte lika mycket minnesluckor som jag brukar ha.. tror jag :P Men jag minns inte att jag däckade på toan xD Låg visst där inne i typ en kvart o sen kom jag ut o berättade för Jeanette att jag hade drömt om schackpjäser xD
Somsagt, det var inte en av mina ljusaste stunder men jag hade rätt kul ändå=)

Kan ju också berätta att jag har mått skit hela jävla dagen,
grattis du lyckades ;S



Skratta eller gråta? Jag är sämst.



Bubbly - Colbie Caillat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: