"Kolla bilen! Jag får stånd!"

Fin komentar av Emelie när vi var påväg till Simon... xD

Som vanligt så vart det en superkväll=) Simon var något jobbig där ett tag, försökte skrämma oss osv. men om vi bara hade gjort som han hade sagt så hade det inte blivit så utdraget :P
Vi chillade runt med han filmkamera, såg film Thirteen Ghosts, chillade runt lite med bilen, gick omkring ute o skrämde upp oss o såg en till film, 1408 :P
Simon är ju värsta Edward Cullen ;O Haha kanske inte riktigt men nästan ;) Snabbt som satan springer då pajken, vi hann fan inte med xD Och värsta klätter apan, men vi älskar han ändå :}

Bästa var ändå i början av filmen.
Det kom en bild på en tjej som typ likna Emelie så Simon ba
"Emelie, kolla det är du! :D"
Jag & Idah: "Men jaa! :D"
Det kom en gubbe i bild
Idah: "Och kolla där är simon!"
Jag: "Hahaha ja och kolla dendär är du Idah!"
Det filmades en tidning med en bild på en kvinna och rubriken "Tragiskt fynd" ovanför.
Simon: "Titta där kom Erika! Ett tragiskt fynd ;D"

Jag älskar er med .... Hihihi nej det var kul! ;D


HAHAHAH såg just filmen som Simon har klippt ihop från igår, vi fan bäst i världen xD Men om jag låter sådär påriktigt ska jag sluta prata... O.ô'

Hursomhelst, ni är underbara och jag älskar er alla tre! Vi gör om det snart, eller hur?<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: