Man tar seden dit man kommer

Och i Burträsk hos mina kusar så springer man omkring i underkläderna då solen skiner så detta har man då gjort idag^^
Spelade kubb mot Evelyn, jag förlorade rätt stort... Osså spela jag badminton med Erik men vi sög totalt båda två.
Åt grillat o klyftpotatis<3 Min söta farmor var precis så som väntat, komenterade på allas gråa hår och stora magar o pratade om laxeringsmedel vid middagen. Detta låter väl då rätt hemskt i de flestas öron men det är bara så det alltid har varit :P Hon är söt, min lilla farmor=)
Ätit tårta har man då också gjort. Man gör ju ingenting annat än att äta i Burträsk ;S Fattar inte hur alla människor undviker att se ut som bollar o rulla fram på gatorna. Eller så är det bara Janssonsläktet som är ovanligt stor i maten :P
Hursomhelst så känns det som om jag inte behöver äta på en vecka o jag är trött som stryk. Måste väl försöka hålla mig vaken till 9 iaf, det är ju skamligt att somna före de^^
Imorgon så spenderas hela dagen på körskolan (igen) och sedan blir det (kanske) middag o tjejsnack med Helena<3
Efter det så drar jag till Piteå en snabbis :P

DET GÅR ATT KOMENTERA NU SÅ NU ÄR DET FAN BÄST ATT NI KOMENTERAR DOM FINA BILDERNA FRÅN I FREDAGS!=)
Postat av: Lima

Jaa, det var jag som hade varit och stökat i koderna (a)

2009-06-21 @ 20:31:42
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: