Rama lama ding dong

Jag gjorde en Nalle Puh=( "Målade in mig i hörnet" Eller var det kanske Kanin som gjorde det? Hursomhelst så är jag inte särskilt skicklig på att torka golv xD Nu är jag fast i fotöljen på mitt rum för att jag är bäst i världen (A)

Känner ni peppen?! Solen skiner (sken, nyssiaf.. lite molnigt men..) Lina kommer snart (hoppas jag, om hon inte sover jättelänge idag:P) med musiken! 2 skivor tror jag det blev=) Om inte min stereo kan spela dom så hoppar jag av balkongen.... -.-
Huset är städat o fint, maten ska börjas med på nån timme, kameran ligger på laddning.
Kvällen ska bli perfekt! Har räknat lite o vi borde bli iaf 10-15 pers=)
Förberedelserna fortsätter, vi syns!


Eminem - Square Dance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: