Rise to the occasion

Who's gonna make my decision
when I can't make it on my own?


Det är visst helt upp till mig. En stor dag för beslut känner jag. Vet inte om jag vill vara vuxen, jag tycker det är jättejobbigt att ta beslut :P
Var och röstade i morse, som den laglydiga och omtänksamma medborgaren jag är, men jag vet ju fan inte vad partierna står för så jag litade på pappa och röstade som han. Men det lät ändå som ett bra parti, och det är ju inte som om han skulle rösta någon nazist eller nåt^^

Och nu måste jag bestämma det här
. Jag tror jag har bestämt mig, men det kändes ganska snopet när jag tyckte jag var stark och hade bestämt mig och pappa sa att jag inte fick bestämma mig direkt ;S Ingen fattar något nu men det är inte meningen, detta inlägg är helt onödigt för någon att läsa, jag är en sån som bara måste skriva av mig ibland :P
Nu bestämmer jag mig. Nu blir det så och om det inte funkar så.. Ja, då funkar det inte. Men det kommer att gå.
Har hela sommaren på mig att ändra på mitt liv.
Jag har bestämt mig.
Postat av: M

Du behöver inte berätta.. Inte nu.. Men snart.. Vad säger jag, beräta nu! DIREKT!

2009-06-08 @ 00:01:17
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: