Sometimes I get so wierd, I even freak myself out

HÖR NI ÅSKAN?! =D Fyfan vad det mullrar! Kanske man skulle stänga av datorn... Men hur ska ni då få veta om att det åskar? :O (A)

Idag börjar jobbet, inskolning på Skärgårdshemmet. Hoppas verkligen det inte är så äckligt som jag tror. Men det skulle hjälpa om mamma följde mig så jag visste vart jag skulle :S (Hon jobbar typ där också ibland)
99kr timmen sägs det att jag ska få men det är bara min mor, ska höra med den där Åsa eller vad hon hette vad jag tjänar. Men jag är ju 18 o har samma intet-utbildning som mamma så jag borde ju tjäna som henne eller hur? O då tillägs det ju kvällsgrejs efter 6 tror jag så då blir det mer (A)

Just nu finns det 2 dagar jag längtar till som satan.
1. på lördag! Ni är på? Grillmys vid älven ;D
2. Nästa torsdag<3 Måste försöka ta mig upp till Piteå på nå sätt för det gick visst inte hämta henne på söndagen.. Känns inte bra att lämna henne själv o fara på Stadsfesten dock.. Funderar på att sälja biljetten om inte brorsan ska vara hemma.

My sweeties!<3



Pictures in my head - Westlife
Postat av: RW

Jag kom på att du nog inte går tillbaka till min bdb och läser svaret på kommentaren, så jag copypastar det:



Tyyyp trevligt sällskap, bra musik och mycket sprit på Peace & Love. Ni får klara er utan valrossen den här gången, nananananana!

2009-06-23 @ 13:19:47
URL: http://redwalrus.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: