Sömn är överskattat

Nu kommer den långa versionen för er som orkar läsa/bryr er.

Först var man hemma hos Mickan med en massa gammalt o nytt folk. Sedan så gick vi på en klassfest vid Nordanå typ, jätte trevligt, träffade 5 st Emmor :P Sen så bar det vidare till Kyrkholmen o träffade ingen mindre än Jompa =D Några år sen man pratade med han kanske? Men han kom då ihåg vem jag var iaf xD På vägen tappade vi dock lite folk ;S Matte o folk typ stannade i Bonstan av nån anledning så det var bara jag, Mickan, Robin, Jimmy o Glennart (Annars känd som Olov) som traskade vidare=) Träffade MASSVIS med folk man kände, så jävla kul! Lisa Nilsson din lilla sötnos! =D Emilia, Macke, Lina o Per lämnade oss när vi for på klassfesten så vi hittade igen dom där borta också=) Emilia mådde ju då lite mindre bra än övrigt folk där borta, så hursomhelst så köpte Lina o Carro Macke o Emilias biljetter till Station. Tycker nästan synd om Macke, det var ju hans studentkväll och allting=(
Efter kanske en timme på Kyrkholmen bar det då iväg mot stan igen. Det var ju som lite folk på Station eller? xD Men det var svinigt kul, träffade Pokerface också=) Där inne hittade vi igen Matte o Josse också :P
Kring halv 2 så kom Marre o Ante o hämtade mig o skjussade mig till Madde=) Där var det lite folk men dom drog typ direkt.. Jag låg o såg film medan Linnéa o Madde låg i sängen o snackade med nån kille i telefon :P Sen så ringde Robin o undra vart jag var, han o Glennart ville visst vara sociala så dom kom så vi orkade aldrig somna. Kvart i 6 så började jag gå mot stan för att hinna med bussen. Det var då fan i mig inte trevligt! Myggbett hela jävla huvudet o benen=( Men jag kom mig då fram tillslut. Smög in hemma o la mig i sängen utan att mamma märkte mig o sen så vaknade jag kanske en timme senare för att hundarna skällde som nå idioter så jag gick ner o la mig i mammas säng o sov nån timme till.

Det är ändå coolt hur humöret kan ändras på några timmar. Var inte lycklig precis när jag just kom till Madde men när jag var påväg hem så var det som om kvällen bara hade varit en dröm. Inget kändes verkligt. Känns fortfarande inte verkligt.
Förutom att mina ben gör så jävla ont för vi gick omkring så mycket xD
Men.. aja nu vet ni. Ska tupplura i soffan nu, bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: