Never felt pleasure and pain like this


Peppen bara fortsätter, fastän huvudet håller på att livet av mig :P
Det var verkligen längesen jag hade sån här huvudvärk, men inte ens det får mig på dåligt humör! Men då ska ni få höra något riiiiiktigt löjligt :P Mamma o pappa skulle ju äta middag hos Kattmannen imorgon egentligen men då skulle dom bjuda på något som mamma inte gillade så då sa pappa till Kattmannen att dom skulle äta hemma och sen komma dit. Kattmannen vart helt jävla förbannad o ba: "Vi har köpt mat för 800kr! Näe, då blir det väl inget då. Då hittar vi på nåt annat."
JÄVLA BARNRUMPA? Alltså orka xD Så nu tycker jag väldigt synd om min far eftersom jag förvisar honom till husvagnen helt själv o utan tv, men här kan han då inte vara!

Men åter till morgondagen,
 musiken verkar vara fixad snart (måste höra med Lina hur det går) så jag är lite glad :D Blir massa skum musik o gamla sommarplågor xD
 maten ordnar sig, min underbara mor står för alla kostnader, även chipsen o drickat!<3 Har 3 drickor till er nyktra människor som kommer imorgon=)
 folket! Det kommer typ många nu, tror jag xD Känns som det iaf, jag tror det blir helchill! Men Pokerface måste ju bara titta förbi! Han är bäst ju=) Han har sagt kanske så vi håller tummarna ;D Kimothy, du ska också komma!



Måste bara ta upp en sak till.
Fast jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det, för jag vill inte att du ska veta hur mycket det stör mig. Näe, jag tror vi skiter i det.. Kan prata med mina vänner imorgon över middagen istället, även om dom hellre skjuter skallen av sig än att lyssna på detta åter igen. Ni är bra, det ska ni bara veta<3 Och jag uppskattar verkligen att ni orkar lyssna på mig, tro mig, jag förstår hur jobbig jag är. Ändå går det inte att sluta tänka på det. Ni vet att jag vill sluta tänka på det.
Jag älskar er.=)

Darren Hayes - Creepin' up on you


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: