Summer days drifted away to the summer nights!

"Oh well oh well oh well oh well, tell me more, tell me more like does he have a car?"
Hahah minnen, vi satt i bibblan o sjöng den typ  halva 8an xD

Gud vad jag kommer att sakna min underbara klass! Vet ni när jag insåg det? Inte i kyrkan, inte efter kyrkan då vi fotades (men inte hade någon kramring? :O vad hände där?!) utan när jag stod på busshållsplatsen och pratade med Lina i telefon. Hade just sett Balders treor vara på scenen och insåg hur bäst våran klass skulle ha varit där uppe. Vi skulle ju lätt sjunga "En helt ny värld". Det är ju våran sång!
Vi fick tillochmed ett litet häfte eller vad man ska kalla det av Barbro o Maria med texten på den och en dikt dom hade skrivit själva=) Det var fan det sötaste, höll på att börja gråta (när jag läste det igen då jag redan var depp för att vi inte kommer stå på scenen tillsammans)

Till BF2c:

När musten ur oss fröknar har gått ur
vi har känt oss ganska sur
då vi i er klass har klivit in
och snabbt gått från moll till dur
Ni har mött oss med skratt och sånger
inte en, utan många gånger
Ni har en fantastisk rytmi
men framför allt oerhörd empati
Förutom att vi pga er ler
ni får oss rörda ännu mer
ni bryr er också om varann
och er medkänsla är sann
Tungt det känns att vi skiljas nu ska
men våra minnen tillsammans vi fortfarande ha
I våra hjärtan ni alltid finns kvar
ni är så otroligt rar!


Haha btw. så fick Julia nåt slags pris, typ 1000 kr!, och fick gå fram och krama rektorn i kyrkan, självklart havar jag bild (A)


Så nu säger jag adjö till de underbara människorna i BF2c.
Vi har haft ett otroligt år, jag förstår inte hur det har gått så fort!


(Låt bilden ladda färdigt innan ni klickar på den,
gjorde såhär så ni kunde få bättre bild när ni stjäl den av mig ;D)

Som sagt så var jag ju på torget och såg på treorna också, kramade lite kökshoror och sånt ;D




Ikväll blire Station!<3 Eller, förfest hos Mickan, sen Station=) och folk försöker få mig till Kyrkholmen så man kanske drar förbi där en sväng också, och sen självklart äre efterfest hos Madde :P
Haha Lenas komentar börjar helt plötsligt vara mindre konstig :P
"Du har examen på torsdag va?"
"Ja? :P"
"Vad bra, då är du nykter på lördagmorgon!"

Aja, det braiga är att detta är sista kvällen på länge som jag super^^ Eller, blir nog Stadsfesten men sen blire nog inte så mkt mer i sommar.. Blir ju med bäbis (A)

Nu blire stoppa nå käk i magen o dra till stan, HEJRÅ! Ring mig, jag kmr vara glad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: