Supermassive black hole

Ikväll blire kul, kul, kul! Och kallt, kallt, kallt. Och därför så kommer inte folk, jävla svikare!=(
Matilda o Carro kommer inte, inte Lima heller, o typ inte Helena.... =( Jag blir ju lessen påriktigt=( Mesar! (A)
Alkoholisten har ju inte fått dricka på 2 veckor, något måste göras! Men jag far då dit hursomhelst, även om jag nu ska måsta springa runt packad o spela brännboll med migsjälv ;S
Hehehehe.. brännboll... xD Jag lär ju ha ont imorgon, och inte träningsvärk. Utan mer för att jag vet att jag kommer lyckas slå mig åtminstone i huvudet och på benet :P (På något sätt lyckas jag alltid göra illa mig på smalbenet när jag spelar brännboll ;S)
Men sådant får man ta!

Imorgon blire GHT-myskväll hos Simon i Tuvan=) Alldeles för längesen! Ska bli jätteroligt=)

Nu blire en varmdusch (fryser redan, hur ska detta gå?) och laga lite middag kanske=)
Ni får ha det så kuligt en underbar fredagkväll som denna! ;D Hör gärna av er=)

P.S. Lite jag kommer spela den när vi kör brännboll?(Supermassive Black Hole - Muse) Jag ska vara lika bra som The Cullens family ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: