The sun is shining now but still I'm feeling cold

Känner peppen på morgondagen!
Köttet ligger i marinad, musiken är på g, o folket är glatt :D
Tror verkligen det kommer att bli en riktig superdag!

Haha, pappa drog på systemet för ett tag sen så jag använde min söta hundvalpsblick o sa: "Vill inte du köpa en Smirnoff åt mig? :]"
Pappa: "Näe!"
Jag: "Snääääääälla? :]"
Pappa: "Näe, det är langning! Men..! du kan få dricka den här" *går till spritskåpet o tar fram nån turkisk vaniljskit*
"Men då, om den är öppen, då vill jag att den ska vara slut! Och du ska dricka allt själv. Fyfan vad dåligt du kommer må!" *hånskratt*
Haha han är ful min far=)

Snart äre mat, sen så börjar jag o mami städningen av huset. Får se om vi hinner fara o kika på Helle när hon sjunger också=) Båtmuséet kl 18.00 varje torsdag framöver typ, go check her out! Vet inte om det blir, men annars kommer jag nästa torsdag=)
Lina fick inte komma hit idag, vilket sög, men hon kmr lite tidigare imorn o hjälper mig med maten ändå den sötnosen ;*

Körkortet går fortfarande bajs och jag känner för att hoppa ner för balkongen varje gång jag tänker på det så nu slutar vi tänka på det en stund.
"One more time, one more time goodbye"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: