Kinda lose your sense of time 'cuase the days don't mather no more


Ser resten av världen också ut såhär eller är det jag som lever i en konstant dimma?


Känner inte kärleken idag.. Men jag är lite positiv för jag ska faktiskt vara med min underbara Lina nu i veckan, och vi planerar en midsommarfest här, så hör av er om ni vill komma, det är öppet för typ alla^^ Så länge det inte spårar o TVn går sönder eller nåt ;S
Måste bara hitta på ett sätt att få pappa att inse hur mycket han skulle älska att spendera midsommar ensam ute i husvagnen i Sjön med hundarna (A) Kommer inte funka... Men han får fan ta o offra sig för sin dotter nu tycker jag!
Det känns som om jag borde sova, men jag vaknar ju stup i kvarten ändå så det känns inte så värt. Fattar inte att det ska vara så svårt att sova en hel natt. Sitter typ vaken till kl 4 då mamma far o jobbar, lägger jag mig nere i soffan en stund.
Borde hursomhelst plugga mer nu.
Allt känns bara så jobbigt med dimman runt huvudet.  Känns inte som om någon av de senaste dagarna faktiskt har hänt. Allting från i torsdags känns som en dröm.. En relativt bra dröm, men jag är helt slut. Dimmig, helt borta, som en zombie.




Struggling with a fight inside
A sorrow you'll defeat
The picture you see it won't disappear
And not the unpleasant dreams or the voice you hear

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: