Stand right up before you hit the ground

Sitter o snackar med min vän Alex som har övergett norra Sverige för att skaffa sig en karriär! Har ni hört på dess like? :O Vad är det nödvändigt för? Men han lovar att komma upp när jag nu fixar min dunderfest i Piteå för alla mina vänner xD Han är rätt bra Alex, han som drar igång allt^^
 Sitter o dricker ikapp och hans likörgrejs smakar visst inte så gott, tre fina citat,
"De e fan värre än att dricka bajs blandat med kattmynta"

"Fyfan de här smakar herpesblåsor med mögel i."

"De här smakar, humleavföring med saltat stearin"
Hahaha så jävla härlig kille xD

Annars var dagen rätt händelselös.. Drog till "skolan" för brännbollsturnering men den hade redan börjat o vi var indelade i lag o jag hittade ingen lärare som kunde säga vart jag skulle (inte för att vi letade så hårt men xD) så jag o Lina drog på stan o köpte biljetter till Stadsfesten istället=) Sen städade vi skåpet o låg vid älven en stund. Väldigt mkt känner jag att jag har gjort idag :P
HU var faktiskt roligt=) Hahaha människo-agility... Det är kul att se flickorna krypa genom tunnlarna! ;D
Ronja hade världens fart ikväll! Hon har typ aldrig varit så snabb förut :P Jag vart lite imponerad :P

Aja, klockan är sen och tiden är mycket. Nu blir det sängen medan jag fortfarande kan stå.
Hejdå.

Btw. Tack Lina, bara för att du existerar. Var längesen jag hade någon som du.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: