Vad konstigt att jag är törstig idag.. Jag drack ju så mycket igår

Är det möjligt att baksmällan kommer nu? Isåfall är detta inte bra, då har jag kört moppe berusad (A)
Nu har jag spenderat typ 2 timmar med att lägga upp bilder från gårdagen överallt så det är dags att gå ner o falla i koma i soffan. Och äta godis (A) Lite tjock jag kommer att bli, men jag bryr mig inte så hårt just nu :P När man är förkyld är det bästa man kan äta godis (A)
Säger vi som.

Åter igen, tack för igår!<3


Better Then This - Keane
Postat av: Lima

Jag är så saaatans trött... :P

2009-06-21 @ 18:22:23
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Anonym

besviken? han är perfekt :O

2009-06-22 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: