Wake me up when september ends

Seriöst. Orka leva.
Då har man då blivit misshandlad för första gången i sitt liv. Okej, "misshandel" låter grovt, det är inte så att jag blöder o håller på, men det var det dom kallade det i polisanmälan så..
Fick mig en smäll rakt i ansiktet. Svullen över ögat. Men jag knäa han mellan benen o Ronja tog sig en tugga. Har aldrig varit mer stolt över min flicka någonsin.
Tur att någon försvarar mig. Jag känner mig fan sämst just nu, skulle sitta bra med en vodka eller tre. Får se hur många mardrömmar man har i natt, vågade inte ens fara på ICA själv ;S Det är patetiskt.
Ska försöka sova, godnatt alla trogna läsare


Mitt hjärta har en frusen inneboende med pajat självförtroende som inte mår så bra.
Postat av: Anna/Lima

Jag vill bara komma och krama dig :( <3

2009-06-30 @ 01:10:05
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

Jag hatar den-där-jävla-kuk-misshandlar-killen-som-borde-dö-plågsamt som vågade röra vår bästa Erika!

2009-06-30 @ 11:39:26
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: Marina

Jävlar! Vad hände? :O Du måste berätta om jag träffar dig snart, förhoppningsvis på Stadsfesten! :)

2009-07-02 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: