You better keep your head held high

Emelie kommer och hämtar mig halv 6 o då bär det iväg till Simon=) Så längesen, det kommer bli så roligt!

Imorn blire hemlig raodtrip med papi, han har dock fått veta att vi ska till Trundö (tror jag det heter) men han vet inte vad som händer där :P Mamma säger att han inte kan bli arg på mig för jag får använda mina egna sparpengar som jag fått av mormor o morfar, fast det får dom inte veta för då blir dom nog arga..
Jag gillar inte hemlisar men dethär var rätt kul ändå (A)

Nu måste jag gå och börja med maten, vill hinna äta innan jag ska fara, GRILLAT<3

Btw, det är ju typ sommar nu va?

Lina är stolt fotograf,
och jag vet att mina fotovänner säkert klagar på den men jag älskar bilden ändå =}

Postat av: Anna

Nej, den var jättefin :)

2009-06-06 @ 16:39:26
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: