"You may kiss the judge!"

Wow så mycket man har sovit i helgen! xD Steg upp 04.40 i lördags, åkte ner till Vännäs och ställde Meija, vilket inte gick så bra.. Trea med CK, vilket är helt okej (men vi är bara så bortskämda :P) men det värsta är att BODEN slog oss! Herregud, vad tänte domarn med?^^
Sen for vi iväg till Vännäsby kring 11 kanske, skulle få sova där hos Lenas bror Eje o hans fru Anita=) När vi kom dit så gick då alla o la sig i var sin säng o jag lyckades sova hela 4 timmar xD Sen så vart det god mat o vin, massa efterätt o godis=) Känner sig lagomt tjock idag :P Vi såg "Vi hade iallafall tur med vädret - igen" och sen så somna jag kring 12 :P
Steg upp halv 7 idag, åt frukost, tackade för boende o mat, for bort till utställningen O KICKA ASS! =D Haha jag älskar den där domaren! =D Vi kom etta med BIR o vårat sista CERT! Det stod inte att vi var specialtecken; C så jag gick och sa åt sekreteraren och då var domaren där. Han ba: "Championat? Grattis! You may kiss the judge!" och klappade sig på kinden, men han fick bara en kram (A) Sen så gav jag ut ett glädjetjut när jag fick våran fina rödgröna championatrosett!
HIHIHIHIHIHI (A) Så jävla kul alltså! VI SLIPPER FARA TILL GÄLLIVARE! xD

Självklart så glömde jag ju kameran hemma så det blidde inga bilder :P Men ändå, en bra helg!
Nu blir det körtkortsteori tills jag stupar och sedan sängen, om jag orkar ta mig dit.
Hare bäst!


<--Meija,  Hennes bror-->
Lägger in en gambild istället, hon är så fiiin=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: