You can't bring me down!

Allt verkar faktiskt gå väldigt bra idag! =D
Sommarjobb!
Folket från Skärgårdshemmet ringde min mor idag o sa det att jag skulle nog skolas in ändå så dom kunde ringa mig när dom behövde någon som kunde jobba lite extra=) Det blir inte mycket, men några timmar iaf=) Kan ju inte jobba så mycket när jag nu blir med bäbis=)

Och nu är det fanimej klart! Mor o Far ska spendera midsommarkvällen i Sjön hos Kattmannen så JA, jag har huset för mig själv =D Fast min mor är lite orolig för att jag ska bjuda in hela Skellefteå så jag skriver inte "alla är bjudna, kom förbi" utan jag skriver, har ni inga planer så ring o prata med mig o se om ni får komma förbi=)
Jag längtar fan! Men det blir att städa ordentligt ;S

Och nu ska jag vara "the bigger person" o säga ja, du får komma om du vill.
Jag.. vill.. att du ska komma.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: