You're wasting your breath

Dagen var rätt bra faktiskt. Förutom att jag inte tog mig upp ur sängen i morse xD Var tvungen att ta den senare bussen.. Sen satt jag på körskolan typ hur länge som helst, klarade två faser iaf. Men Åsa kom o klagade så provet vart ju då avbokat o jag ska boka privat nu istället. Och så skulle jag kolla hur mycket jag var skyldig o på nåt sätt så vart det över 4000 ;S Förstår verkligen inte hur. För sist så vart det bara 2000nånting o jag har ju kört mindre nu än innan jag betalade det, så hon måste ju ha räknat med det jag redan har betalat eller nåt ;S
Jag slogs inte med en tegelvägg o jag slängde mig inte i älven så det var då framsteg iaf.
Träffade Marica där=D Hon hade varit på halken tsm med Helle=) Jag o Helle har då nu bokat upp oss att såfort vi har tid så ska vi äte en god lyxmiddag o sitta o snacka massa skit<3 Hon är bra att ha=)

Där kring 3 så drog jag till Subway o köpte lunch som jag åt nere vid älven. Sen så träffade jag Simon inne på CK=) När vi stod o snacka så kom det en Robin gåendes :P Mickan o Erica var visst inne på toan så sen följde jag med dom på Cubus o var social=)
Kvart över 4 kom "hela" min familj till stan så då körde jag till Piteå o hälsade på=)
Bilder kommer!


Nu ska jag umgås med det bäst som finns, pyjamasbyxor o en chokladkaka<3



When you dance - The Boppers
Postat av: L

är inte jag de bästa som finns =( SADFACE

2009-06-24 @ 22:59:34
URL: http://lavven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: