"And then we continued blissfully into this small but perfect piece of our forever."

Och så var sagan slut! Sista meningen på sista boken av de absolut bästa böckerna ever. 
Det är fan skrämmande hur beroendeframkallande dom här böckerna är.
Det borde stå en varning på dom innan man börjar läsa. Jag vill säga att slutet suger, men det var ett jättebra slut.. JAG VILL HA MER! Det är fan sjukt! :P Jag orkar inte ^^
Men nu kanske livet kan fortsätta, jag kanske typ kan gå ut o gå med hundarna ibland, och vem vet, kanske göra läxor! Nog för att jag lär börja läsa om alla om nån vecka, kommer inte kunna hålla mig. Men då vet jag ju vad som händer så då kanske det inte tar upp all min fritid :P

Idag så vare då Lilla Vasaloppet :D Det var jätteroligt, skulle inte ha bytt det mot Baldershowen någon dag. Det var så himla vackert väder! Och Lucas åkte faktiskt skidor=) Maria hade sina tvivel, men han var jätteduktig=) Var tvungen att ta några kort med mobilen så jag kan skicka till henne sen, när jag har fyllt på pengar ^^
Imorgon börjar jag kl 10, värsta chill^^ Men Barbro kmr 11.15.. Oh happy day. Äh, hon är borta på en timme så^^
Kommer missa matten på fredag, det SUGER BIGTIME. Jag har så IG i matte så jag vill gråta. Men.

I'll always be there in times of need,
If you're feeling sad, you can count on me
I'll do whatever to make you smile
Even if it's just for a little while
I know it hurts but you will love again
Until you do, I'll be here for you
Always and forever your truest friend
av Erika Jansson


Nu blire Grey's :D Hejdå mina trogna bloggläsare=)
Ha!.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: