"Erika, du får vara min stjärt!"

Fredag.
Hehe skitakuligt :P Lina o Linnea följde mig hem o sen for vi upp till A-torp på förfest.
Spårade lite, eller vad säger du Linnea? ;D Haha näe det var roligt ^^
Men när vi skulle på stat så tog sig inte Ida o Mirjam o dom in ;S Det var nånting om att vakterna hade sett dom dricka före o ville inte släppa in dom eller nåt sånt ;S Lina hann dit före mig o Linnea men vi tog oss då in iallafall :P Basic Element spelade men jag var tvungen att fara 1 för jag skulle ju faktiskt upp idag ;S Hade nog inte gjort något om jag hade stannat lite längre dock, vaknade skit tidigt :P

Lördag.
Vaknade kl 6, helt pigg, men tvingade migsjälv att sova 3 timmar till. Sen så for vi till Piteå o badade med Linda o Henrik =D Många barndomsminnen som kom tillbaka idag :P Stjärnsystrarna o Power Puff Pinglorna o allt vare var^^ Och Lucas åkta faktiskt en rushkana :D Sen så dog man typ i bilen påväg tillbaka :P
Och lite tjock man känner sig! Två rätters middag med efterrätt, och sen lite chips att toppa av allt med :P Får typ inte äta något på hela morgondagen :P Eller ut o springa eller nåt, man skäms ju. Men städa dagis blire då imorn, så då får jag tillbaka lite av pengarna som jag förstörde i helgen :P 
Ikväll så har jag o Jeanette suttit i mitt rum utan el, med stearinljus, o hedrat jorden :P Vi satt i 2 timmar istället för vi orkade inte röra på oss x) Men det är alltid trevligt, och aldrig pinsamma tystnader :P Det märks att vi har varit vänner ett tag ^^ Du är bra gumman, kom igen o hjälp mig med svenskatalet (A) 
Nu orkar vi inte leva längre, godnatt från mig o mina lusar=)

Btw. så var det när vi satt o åt som Linda
gav den repliken som jag har som rubrik,
rolig historia som jag inte orkar förklara för jag är trött ^^
Godnatt=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: