Fredag

Kommer ihåg nada av dagen typ :P Var ju som ett tag sen.. Eller.. jag klippte mig hos Matte o vart fin=) (Hade tänkt ta kort på mitt hår för hon styla det så snyggt men jag glömde) Oså var jag i skolan förståss ^^

På kvällen så stack jag o Matilda till Balzac, försökte få med mer folk men ingen kunde=/ Men det var ju kuligt ändå :P Vi var först där dock.
Sa ju att man inte ska fara nånstans förän efter 11 ^^
Men vi satt vid ett fönster o hittade på konversationer hos folket som stod utanför x) O sen så hittade vi en Emelie :D Värsta roligt att hon komme dit=) Men såg henne typ inte mycket på kvällen ändå ;S Vi köpte var sin cider men ingen drack upp hela för den var gigantisk o vi ville dansa igen ^^
Jag kan inte dansa, men jag tycker det är lika kul för de :P Träffade nå killar som Matte typ kände o dom var rätt trevliga=) Värsta bästa movsen asså ^^ Hehe, näe men det var kuligt=)

Nu på fredag blire Stat :D Alla är på mig för att det blir tredje helgen i rad som jag är ute på krogen men jag måste som göra bort det nu.. När Maj börjar så har jag inte tid med ett liv utanför hundarna förän i typ Augusti, Spetember någon gång där :P Så jag gör bort det nu, medans jag kan :D
Postat av: M

The moves <3 Exit, exit, seatbelt!



Det är tredje helgen för oss hehe (A)!

2009-03-24 @ 17:27:44
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: