Fredag

Skoldagen var verkligen udda. Alla var jäääättepratiga o det skrattades konstant på alla lektioner typ :P Men det var roligt att se alla igen=) O gå på stan med Linnea :D Fast jag hittade självklart ingenting att köpa men så är det ju jämt när man letar efter något :P
När jag kom hem mutade jag min bror med pizza så att han skulle skjussa mig till Örviken :P
  Där vare feeest ;D Jag kom dit tidigt, typ 10 över 7. Men Nico var där redan så jag hade nån jag kände iaf :P Emelie sprang omkring där o försökte fixa typ ljud o ljus o värme eller något :P Sen kom Matte, Lima(Anna), Josse, Helle o Ida också så det vart skitakuligt=) Det var jättemycket folk där :P Lite folk kände man ju igen, som Horte o lite annat folk från Hjoggböle ^^
Det är fan kul att vara nykter :P (Jag o Lima vi var duktiga flickor =}) Då minns man ju faktiskt vad som hände dagen efter ;D Och det hände några kuliga saker ;) Men jag vet inte hur mycket jag ska säga, folk kanske skäms nu i efterhand eller så kanske man inte vill ha skvaller o sånt skit runt sig så ni får nöja er med att det var en jävligt rolig kväll=)

Postat av: Anna

Haha, du och jag Erika ;)

2009-03-01 @ 19:53:26
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: