Get out of my head

Jag kan bara tänka på en sak just nu, och det är inte bra, för det är inte det jag borde tänka på. Jag borde inte tänka på det alls för det lär inte hända igen. Men det lär aldrig lämna mitt huvud..
Det jag borde tänka på SVENSKA NATIONELLA. -.-
Men det kommer gå bra. Jag o Lina vi ska ju MVGa detta imorgon. Det känns bra. Kom igen nu, peppa mig >.<

Agilityn
gick ganska bra idag, rätt stolt=) Fast i slutet så sket det sig o hon ville inte ta tunneln längre =( Så nu äre bara att lista ut vad jag har gjort för fel där. 
Men på torsdag så kommer Olle att komma o hjälpa mig med matten, jag vart lite överlycklig då jag hade fått svar på mitt mail=) Sen blire typ en tur på stan o se om man hittar något, men lite tråkigt att vara själv =/ Alla andra är ju på praktik ^^

Btw. så är jag lite smått stolt över mig själv, men mer förskräckt :P Jag ville inte äta upp en hel chokladkaka idag. Det vart äckligt o jag började typ må dåligt. Det säger inte lite det.
Jag tycker nästan jag har lyckats nu^^

Har nada godis till imorn, får typ springa in o köpa en frukt eller nåt på ICA om jag hinner imorn när jag kmr till stan.
Skulle ha sparat min klubba!

Ja,ja, nu blire nog sängen=) Hare !

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: