It's just a thought

Nu blire duschen tror jag..
Händelselös dag, förutom att Matte kom o hälsa på=)
Jag tror vi har börjat bli lite för kära i utelivet, Olles på fredag någon? (A)
Sitter o lyssnar på Taylor Swift - White horse. Jag älskar den=) Har älskat den i ett år utan att veta vad den har hetat x) Men så gåre ibland :P
Nej, dusch, lååång dusch<3 Vi synes om en timme ^^
 



While my heart is a shield and I won't let it down
While I am so afraid to fail so I won't even try
Well how can I say I'm alive?
Postat av: Anonym

"Jag tror vi har börjat bli lite för kära i utelivet, Olles på fredag någon? (A)"



- Ja, vi kan ju inte bryta trenden!

2009-03-29 @ 21:35:23
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: