I've always been a dreamer

Jag är fan imponerad av mitt undermedvetna!
Jag hade världens verkligaste dröm, eller inte verklig men som om jag satt och såg på film. Extremt bra film :P Nämligen Breaking Dawn. Men det var inte som det borde ha varit. Det var en musikal, och det var den bästa musikalen ever.
Min hjärna kom alltså på egna låtar - har aldrig hört något som dom förut - men det är bara en jag minns, den som dom sjöng när Linnea skickade ett sms till mig och väckte mig -.- Duett med Jacob o Edward medan Bella håller på att dö.
Ville inte vakna för det var just det spännande slutet men Homer Simpsons röst trängde igenom o Robs röst försvann =/ Tragiskt men ändå bra. Man kommer inte ihåg drömmar om man inte vaknar mitt i dom. Men helt imponerad, jag kmr ihåg att det var då minst 4 olika låtar, o det var låtar jag aldrig hade hört förut. Det är väl ganska bra gjort av min hjärna?=)
Fast det är fult att jag är mer kreativ när jag sover än när jag är vaken..

I can't watch her heart stop beating
Come on

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: