ks007

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.. Tror inte det är någon som dör precis^^
Det är superkul på FÖRSKOLAn o jag förstår inte hur jag ska återgå till att äta skolmat i balderskolans matsal efter 6 veckor av hemmalagat i en grillkåta ;S Fast man blir ju som slut av att vara där. Orkade inte fara på agilityn igår heller=(  Var 3 veckor sen sist nu. Känner mig sämst för att jag inte har tränat Ronja men det skulle ändå inte gå nå bra om jag var förbannad o trött så det ger ju inte så mycket.
Idag var jag då på psykologin så jag hann på stan o köpte en söt tröja o hårfärg=) Så jag har då färgat mitt hår ikväll. Vet inte riktigt hur det ser ut där bak, är som svårt att göra det på sig själv men det funkar ^^ Är ganska nöjd med resultatet=)
Imorgon så får jag besök av Barbro, Oh happy day.
Men jag börjar inte förän 10 så det är ett plus ^^
 Jag vet att du älskar minen.


Ett litet by the way
Jag tycker Kirsten Stewart ser förjävligt bra ut.

Skulle inte tacka nej till att se ut som hon, iaf inte åt håret<3

Nu blire läsa lite mera Breaking Dawn :D GODNATT!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: