Lördag

Lördag så låg jag i soffan o läste 10 kapitel av Eclipse. Så bra bok!<3 Kennet han var jobbig o petade på mig o retade mig för "jag hade baksmälla". Lätt att få baksmälla när man inte är full? ;P Menmen,


När mamma kom hem så åt vi och sen for vi till Bureå o hälsade på Mayas valpisar=) Så underbart söta! Och lilltjejen, hon är exakt som sin mor, kaxig som få! Hon är typ hälften så stor som storpojkarna men hon brottar ner dom o morrar som en liten borrmaskin :P Det är så underbart gulligt :P Ragnhild ville att jag skulle ta några fler kort så jag tog med kameran o här har ni nåra=) Första bilden är på min pojkvän, Ljusblå=)
             


Vi for direkt därifrån hem till Daniel osså åkte jag med han o Tina upp till Kim=) Det var en trevlig, lite udda, kväll :P Vi såg melodifestivalen (Star Pilots var ju lätt bäst?=D) sen Donnie Darko=) Sen spöa jag Tina i Otello =} (Snabb sammanfattning, orkar inte)
Men det var jättekuligt=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: