Lördag/Söndag

Lördag. Vaknade typ 10, helt imponerad för jag somnade ju typ halv 4 :P
Mormor o morfar var och hälsade på, arga som bin över att jag hade varit ute på krogen igen. Men bara för att dom är nykterister ;S Drack ju inte ens en halv cider så ^^
Jag o mamsen for till Sjön o hämtade mina hyllor o tavlor o sånt skit å då cuttade jag mitt finger!=( gjorde typ inte särksilt ont men det är rätt djupt o blödde som satan :P "Bloodet droppar, bloodet droppaaar!" Det fula är att det lilla är typ de värsta jag någonsin har gjort x) Eller, det är typ tredje värsta. Slog ju upp hakan när jag var liten för jag ville vara som mina idioter till bröder, och min fot kommer nog före det också, gick på kryckor jue ^^
Men det bidde ett plåster o sen började jag fixa till mitt rum=) Mamma tapetserade klart o jag målade min hylla några varv=) Jag hann tillochmed sätta upp två hyllor o 4 tavlor, men det åkte ner lika fort för det hängde snett som satan.
söndan så letade jag reda på ett vattenpass (alltid bra att ha!) o satte upp dom på nytt ^^ Osså målade jag fönsterlisterna o fönsterbrädan o gardinstången=) Så nu är typ allt redo för att sättas upp o sen så får ni före/efter bild på mitt rum=)
Vääääldigt intressant jag vet ^^

Måndag var kul, inte mkt att berätta.. Fick konstiga blickar av Sara hela tiden på HU men det är väl normalt^^ Btw, hoppas på dendära tjejkvällen i stugan x)

Idag..
Typ migränartad huvudvärk så jag for hem 2 timmar tidigt från dagishet. Har suttit i läst... ovanligt va? Men det är så himla kul att läsa o jämnföra dom. Helt tvärt emot vad man trodde.. Men det är sluuuuuuuuuuuuuuuut ='( Jag började typ gråta, detta sög bigtime. MUHUHUHU ='( eller nåt.
Ikväll blire AGILITY=) Ska åka med Terese o dom, synd bara att det är så sent, jag lär ju dö x) Aaanywhoo,
Hejdå hare bra o allt annat sånt där skit ``

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: