"När natten kommer till er gå ut på stan, ni ska känna att ni lever av bara fan"

Så jävulskt kul igår! Tack Matte (med kompaniför underbara kvällen=)
Började med middag på Tatung, Black & White MUMS, och sen så drog vi hem till Mikaela o chilla ett tag. Men då stack Ida till nån lägenhet typ två hus bort så vi for dit vi med=) Efter det blev det Olles! =D Lite dramatiskt vart det ju, går nog inte in på det här.. Men en vakt slog mig på armen o jag fick ont=( :P
Men det vart kuligt efter ett tag, kom nån som typ kände Mikaela o köpte cider som vi fick smaka^^ Sen kom det nån myskotyp o bröt arm med första killen o sen vare en som bara vände sig om o sa: Hej folk jag inte känner!:D så vi börja snacka med han o^^ Ändå chill^^
Såg sötaste killen ever, btw. Det sög

Brorsan kom o hämta mig vid typ halv 2 o då ringde Ante o lät som en treåring o ville ha Nuggets så vi var tvungen att fara på Max o dit kom Johan o skulle åka med o han var full som fan o snackade massa skit (som vanligt) :P
Drack inte mkt men minns ändå inte allt ^^ Var nog lite bakfull idag också, förjävligt ont i huvudet ;S
Men, sånt får man ta! ;D

TACK IGEN, DET VAR RÅKULIGT!=)
Postat av: Anna

Daaah, jag vill oxå vara arton!!

2009-03-15 @ 01:02:42
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

Haha, ja det var en bra kväll! ;D

2009-03-15 @ 09:39:42
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: