Sara=)

Jag minns typ nada nu ju, var så längesen. Men jag kom dit kring typ 1 osså gick vi in till centrum. Då träffade vi Martin o Maria som var påväg till Kiosk Piraten=) Det var längesen man såg Martin ^^
Vi vandrade på stan ett tag o köpte massvis med godis, chips o en tvåliterscola (A)
Sen när vi kom tillbaka till Saras lägenhet (^^) så såg vi massor av filmer o var vaken till typ 5 :P
 
Heath Ledger var/är fan bästa skådespelaren ever<3



Tog med mig min Twilight men den suger jue
så Sara laddade hem värsta bästa versionen med surround sound o råbra kvalla=)
Nu har jag den versionen också (A)

Så jäkla bra film=) Och låtarna var så jävulskt sköna ^^

Efter det så vart vi lite underliga o studsiga så vi lekte med min kamera^^
Här kommer några finfina bilder x)

Skål!


Somsagt... Underliga o studsiga.. x)

"Breakfasttime for the human!"

I LÖV da HATT=)
Hel kul dag/natt ^^
Måste göras om SNART!=D<3
Postat av: Anonym

Ja, det måste göras om :D <3

2009-03-09 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: