Solen skiner, kanske bara idag.

underbart vackert väder vi har haft nu! :D Men tror ni barnen blir nå blöta då? ;D Som idag så har vi varit nere på Örjans isrink och lekt i sörjan :P Och tagit bort linjerna från isen. Jag trodde typ att linjerna var ditmålade eller att det var nånslags plast som låg på botten men det är tyg. Riktigt underligt :P Typ pappertyg aktigt :P Det var lite fränt så jag tog hem lite till mamma så hon har något att leka med på sina ScrapBookingkvällar :P
Imorgon så är det Lilla Vasaloppet för Hattstugebarnen=) Värsta gulligt, med blåbärssoppa och allt! Så jag far på det istället för på Baldershowen, ni får väl berätta sen vad jag har missat :P
Just nu sitter jag här även om jag verkligen borde sova, men när jag lix sitter så kan jag ju berätta det att jag pallrade mig iväg på agilityn idag o det gick superbra! =D Ronja var värsta duktig o hade massa fart=) Men när jag hade kört slut på hennes dåliga kondis, herregud jag måste motionera min hundar mer, så började jag träna framåtsändning och inkallning i slalom. Hon klarar framåtsändningen rätt bra med motivation men bara med två pinnar än :P Men hon kan, inte helt säkert varje gång men några gånger lyckades vi, inkallning på 4 pinnarsslalom :D Jag vart så glad :D :D Riktigt stolt över den lilla saken ;D
Men nu blire sängen, eller.. Jag ligger redan i sängen :P Mamma o pappa har, äntligen, börjat tapetsera mitt rum nu så sängen står just brevid skrivbordet :P Har tagit ner tangentbordet o musen i sängen o vridit skärmen lite bara ^^ Men, nu åker sakerna tillbaka till skrivbordet o boken dras fram istället ;D HEJDÅ

Take my hand, just take me out of here
Where have you gone, you were always there
Take my hand, you know I love only you
And that my love will always be true
Take my hand, you owe me this
Take my hand and lead me out of the darkness
av Erika Jansson


Du vet att jag finns här. <3                                                                                                     

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: