Söndag

Idag har jag städat hela jäkla dan! Eller... har läst lite också(A) Läste ett kapitel innan jag steg upp :P Åt lite frukost o sen så städade jag mitt rum, o damsugade hela övervåningen. Efter det så gick jag o städade Hattis :P Då skulle jag gå på ICA o köpa en chokladkaka sen (för det var min chokladdag igår men jag åt ingen då så jag skulle idag) men tror ni att dom har nån choklad på det stället dådå? =@ Var tvungen att gå på Bilisten o köpa en o där kostar dom ju fan 30 kr=(
Nu ska jag gå upp o torka golvet på mitt rum, sen ikv blire äta choklad o se Bones♥

(Oooooold pic)

Vi städar huset för det är visst några som ska komma o kolla på det imorgon. Är ju till salu igen. Så om ni vet någon 4:a som är till salu i stan nånstans så hör gärna av er, för nu har vi ingenstans att fly om vi väl får det sålt.
Känns lite tragiskt att vi faktiskt säljer.. Det är ju ändå barndomshuset<3


I find it hard to tell you
'Cos I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very
Mad world

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: