Try and catch me now

Rolig vecka det kmr bli ;S Svenska nationella på onsdag, o mattenationella på fredag. Torsdag har jag fixat mig bort från APUn så jag ska fara upp på skolan o plugga matte o speja efter Olle :P Han måste hjälpa mig annars är jag så igbarn ;S Men man blir då tjock till veckan i alla fall ^^ Chokladdag imorn, så himla gott vad jag har väntat<3. Och om jag ska orka sitta i 6 timmar o skriva prov så måste jag då ha nått sockeraktigt iaf.

Idag var kuligt, tiden går så himla fort på dagis^^ Eller förskola. Man får ju inte säga dagis ;S Har suttit o pluggat lite till svenskan men det vart tråkigt så jag tog några egobilder ^^ Nu ska morfar vara söt och skjussa mig till HU, möte ikväll, o sen blire väl sova när man kommer hem. Vet aldrig hur länge vi håller på :P
Hejrå=)


Stupid girl,
I should have known
Postat av: Anna

Söt du var då :]

2009-03-30 @ 17:43:31
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: