"Maybe.."

- I used to think of you that way, you know. Like the sun. My personal sun. You balanced out the clouds nicely for me.
- The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse.


Vet ni hur länge jag väntade på den meningen? I dom andra böckerna kommer titeln in relativt snabbt men här kom det på sida 599. Hellshockarns. Jag vet inte varför jag bryr mig egentligen :P Men, jag bryr mig ^^

Idag har varit ännu en av mina händelsefulla dagar.. Vaknade imorse o kände mig sååå pigg. Jag låg o snörvlade o hostade i typ en halvtimme sen steg jag upp. Ringde till Hattis o frågade om dom ville att jag skulle komma även om jag var sjuk men det var okej. Så då for jag på stan med pappa istället (?!). Han skulle på Se & Synas så då följde jag o hämtade ut mitt leg.  Gick in på Bokia o kunde inte motstå att köpa Breaking Dawn nu när jag bara hade typ 6 kapitel kvar av Eclipse så jag blev 179kr fattigare :P By the way så var min gamla spanskalärare där=) Vet inte riktigt om hon kände igen mig men hon sa hej=) Sen så åt jag o pappsen kladdkakaGlädjekällan innan vi for hem=)
När vi kom hem så tog jag på mig pyjamas igen o la mig i sängen o läste ut boken (A) Lite förvirrande sistsista kapitlet då man helt plötsligt ser saker från Jacobs vinkel, tog ett tag innan jag fattade x) Men jag har väl läst kanske 6 timmar i streck idag också..
Inte bra att spendera för mycket tid i konstig värld, but I can't help it! Vettefan vad jag ska göra när jag har läst ut alla.. :O Mitt liv kommer gå i bitar, får läsa alla om o om igen :P Fast det tar väl en stund att läsa ut Breaking Dawn, den är ju bara typ 700nånting sidor=) Fast det kan ju inte stämma ;S Om Eclipse är 674, o Breaking Dawn är typ dubbelt så tjock... Okej, dethär börjar bli extremt ointressant. Haha vad jag tycker synd om stackarna som har läst ända hit! Nu ska jag ge mig :P

Sitter o planerar fredagen med Sara, ska bli så himla kul med tjejkväll=) Massor av superbraiga filmer har hon också :P Blir att vara vaken hela natten :P
Längesen vi träffades nu, hon är ändå en av de bästa, måste träffas oftare!=)
Nu slipperni mig, hejdå=)

Postat av: Sara

Klart vi måste träffas oftare x_x

Längtar till på fredag <3

2009-03-04 @ 22:03:27
URL: http://lillakakmonstret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: