Gardenburger

Idag drog förbi snabbt, och med massor av mat. Alltid massor av mat i Burträsk. Man blir typ 5 kg tyngre på en dag när man hälsar på släkten, och det är inte rättvist för dom håller sig ändå smala ;S :P Men kuligt ändå=)
Imorgon blire kalas hos Maria o Markus också, de fyller ju år på torsdag o fredag :P

Snart äre slut. Min underbara drömvärld håller på att dö :P
Inte mycket kvar av boken nu, och jag blir nästan deprimerad. Blir nog att börja fokusera på skolan igen sen, men det är så jobbigt ;D
Men det är en sak som har blivit lite udda med mig efter jag har läst dom här böckerna, eller säkert fler saker också men jag var så udda från början så det stör ingen ^^
Men om man lyssnar på musik så hör man att nästan varenda kärlekslåt (och många andra låtar för den delenpassar in någon stans i böckerna.
Som typ Emilia - You're my world.

With hands, so soft and gentle
You've tuched the very cord of me
But the rushing of my blood
Is like rivers running wild
And I got no control, and I know
You're my world
You're the moon and stars above
You're the reason I know love, love, love
My only cuase for being
You're my world
You're the owner of my heart
Always close though we're apart
You know
You're my heart, my soul, my reason
You're my world

Jag vet jag är konstig men ni som har läst böckerna vet att den stämmer ^^
+ att det är en riktigt bra låt=)
Nu orkar jag inte längre=) Ska nog se Fun With Dick & Jane eller så läser jag ett tag:P
Börjar kl 9 imorn, så jag får ju sova ett tag iaf :D

Lämnar er med denna ganska roliga intervju med Robert Pattinson o Hayley Williams=)
Jag älskar att se intervjuer med Rob, han är alltid så himla rolig ^^

I was trying to explain to my manager and I like,
"I'm not good at that stuff when, you know, when someone's comming up behind you and you, like, got to look scared."
He's like, "What, you mean acting?"
"Yeah, I can't do it"
Smilieface big time!
Postat av: Anna

Haha, king intervju! ;)

http://annaspresenttillmatildasomfyllerarton.blogg.se/

2009-03-15 @ 22:55:49
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: