Garbage

Idag var en halverst slödag :P Vaknade typ halv 9 och läste i sängen i till typ 11 :P Då steg jag upp o åt frukost, sen läste jag ett kapitel till (A) kl 1 så gick jag på prommis med hundarna o sen bar det av till Hattis=) Det var bara 3 barn där idag :P Jag kände mig ganska värdelös, satt o spelade spel med dom ett tag sen vart jag hemskickat (utan större protest) en timme före jag slutade :P
När jag kom hem så var folket som skulle kika på vårat  hus kvar, så jag såg lite tv. Sen åt jag mat o sen for vi o hälsade på Lucas (som skulle ha varit på dagis men han var sjuk=(). Där har ni min jättespännande dag. Jag förstår varför ingen läser den här bloggen x) Men, det är alltid bra att ha en slags dagbok :P
Var över till Lena en stund också så vi började diskutera mina mystiska blommor igen :P Jag kom på vem jag önskar att dom skulle vara från, men det är högst osannolikt x) Menmen, drömma kan man (A)

Nu blire prata en stund med världens bästa Lina o sen läsa lite världens bästa bok med världens bästa hund liggandes på mina fötter, det låter väl som en bra avslutning på en tråkig dag?=)

Världens fulaste Erika hjärtar världens bästa Lina!

Btw. se cpfingrar xD
Linas bok, hon läser svenska versionen, inte lika bra som engelska (A)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: