Sway

"Mom smokes in the car.
Jesus is okay with it but we can't tell dad!"

Idag var roligt=) Alltid trevligt med Tina=) Har tagit några bilder som kanske hamnar här nån gång men har inte orkat lägga in dom på datorn än.
Känner mig fruktansvärt tjock just nu -.- Har fuskat mycket idag. Det känns hemskt. Måste verkligen skärpa mig.
Men det får bli efter helgen för imorgon ska jag äta godis hela natten så jag orkar vara vaken och se alla filmerna! ;D
Papsi ska skjussa imorgon så vi far typ kring 12=) Han är ändå ganska söt när han skjussar mig bara för att :P Det är ju ändå en bit till Piteå :P Men det ska bli så himla kul! Längtar som satan! För längesen jag träffade Sara, hon är bra=)
Blir ju självklart att ta med da kamera ;D
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, ingen läser väl ändå men ^^ Kan ju tjata lite mer om min underbara bokish=) Men dom slåss jämt=( Jag blir ju ledsen, den som började så romantiskt! O blir lite störd av att halva boken typ är ur Jacobs perspektiv men man vänjer sig efter ett tag :P Himla bra bok, vet inte vad jag gör när den tar slut!
"It leaves you wishing for more" Well, indeed it does!
Men det ska bli roligt att se Twilight filmen imorn, det var jättelängesen :P Lägger mig hellre och läser än att se den, böckerna är så mycket bättre :P

Nu blir det se Private Practice om 20 min, sen blire nog sova så morgondagen kmr snabbare!=)
Ha, who am I trying to fool? Det blir självklart minst ett kapitel till! ;D
Ha det bra nu små sötingar som orkar läsa=)

Don't talk about the future, don't know what to say
'Coz I don't know in April what to do in May
And I don't care too much for immortality,
Just wanna be as timeless as a child is free
I don't wanna hit and run
Wanna see the end of what's begun
And if it's good I'll stay, and if it's bad I'll walk away
And I never reconsider
All I wanna do is sway
Now they talk about confusion on the radio
But they just want someone to tell them where to go
And when the world is turning faster and it's time to unwind
I just close my eyes and listen to what I hear inside
Just wanna walk here on the earth
Take my life for what it's worth
And when I find the one I want I'm gonna give him all I got
And I'll never reconsider
All I wanna do is sway


I'll leave you with a light in the winterdarkness, take care!
Postat av: Kimelilurt

hihi, jag är en söting ;D

2009-03-05 @ 21:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: