Complaints~

Sov rålänge idag, till typ 9 :O skoja, somnade om o steg upp typ halv 1 eller nåt. Kom inte ihåg sist jag sov så länge ;S
Sen så vart det iväg på MAXI innan jag visste hur ont i huvudet jag hade o hur hungrig jag var ;S Köpte råmkt godis, fattar inte varför för jag har knappt smakat men ;S O BLODAPELSINER=) Så jävulskt gott! Åt två mackor o en blodapelsin när vi kom hem o sen åt jag två vaniljmunkar :P Värsta tjockisen :P
Sen idag så har jag läst underbaraste boken o Anna-Karin o Larsa var här på middag så det betyder bus med Alva o Linus. Vart lite småjobbigt tillslut, med huvudvärken o allt men nu så är livet bra igen.
Förutom den jävla sadistiska melodifestivalen. Jag dog. Jag trodde Ugglan vann, jag hade tänkt hoppa ner för trappen o bryta nacken eller flytta till Finland. Men det var ju inte mkt bättre. Den där läskiga tanten som ger mig mardrömmar? Ursch. Jag orkar bara inte. Man skäms ju för att bo i Sverige.
Och sen måste jag bara fortsätta klaga lite på alla dom IDIOTISKA skämten som är med i melodifestivalen. Vem fan är det som skriver dendär skiten? Idag var det ju ändå några saker som man nästan skrattade åt men alltså, seriöst? Jag orkar bara inte med det. Tingeling tingeling. Vad fan hände där? Uh. Jag orkar bara inte. Glad att det är över.
Jag vet, "varför ser hon det om hon tycker att det är så jävla dåligt?"
För att det är melodifestivalen, det är ett måste, en tradition.
+ att man vill ju se bidragen o rösta på dom som faktiskt låter hyffsat. Och det brukar ju faktiskt vara bättre än såhär. Björn Gustavsson kanske? Det är humor. Petra Mede är bara fult.

Nu orkar vi inget mer sånthär=) Imorn så måste jag faktiskt typ såhär lixom stiga upp o gå o städa dagis för sen ska vi till Burträsk o gratta lillkusen som inte är så liten och nu blir ännu större. Men vi skulle visst hinna in i Sjön o hämta lite saker ur våran jävla mögelkåk o sen så ringde farmor så nu ska vi äta middag där och vi kommer aldrig någonsin att ta oss hem igen...... Jag hade tänkt få sova länge o städa på kvällen men det verkar inte bli så. Hoppas nästan på nada städning.
Nu, tillbaka till Breaking Dawn o allt roligt, som jag hade tänkt skriva här fast då förstör jag väl för nån :P Bara typ 250 sidor kvar, vad händer med mitt liv efter det? :O We'll just have to wait and find out^^ Kanske blire att faktiskt GÖRA läxorna? :O
Oh nej hemska tid, sånt gör man bara inte.


Tack till Jeanette för min typ.. julklapp?
Aaanywho
ett presentkortGlitter som köpte mig dessa
två halsband, ett armband o ett par örhängen=)
Äntligen använt det ;) Danke Schön!
Postat av: Jeanette

Trevligt att du äntligen köpte något:P

2009-03-14 @ 23:23:48
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Anna

jag hade tänkt hoppa ner för trappen o bryta nacken eller flytta till Finland.



Du jag blev lite rädd där ett tag när hon ledde, hade hon vunnit hade jag fan gjort ovanstående..

2009-03-15 @ 01:04:25
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: