-"Vad händer om man gasar och misslyckas?" -"Då åker man ändå i diket, bara lite fortare!"

Ni ser ju bara på rubriken att jag lätt var den smartaste ungen på halkbanan idag! :}
Heheh eller hur vare nu igen? xD

♥Halken♥, ♥halken♥, ♥halken♥, ♥halken♥,

Seriöst, dethär var bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Nå så JÄVULSKT ROLIGT!
Bara känslan av att sitta ensam i en bil, (förjävligt fin bil, Audi TT Roadster<3) utan någon som övervakar allt man gör.. Jag älskar det :P Så jävla härligt bara sitta o köra som man själv vill, lyssna på musik o allt.. Det där med att sladda lite extra borta i sanden när man vände, och kanske köra 100km/h påväg tillbaka till starten var inte så dumt det heller (A)
Fyfan vilken bra dag! O trevligt folk!(= Göteborskan ;D
Adam tror jag han hette han som höll i teorin o sånt innan vi for ut o körde, han tog då nån superbil o körde lite medan vi testade bromsarna lite.. 0-100 på typ, vad sa dom? 5 sek? ;S
Aja, en typ rallybil :P Så jag frågade om jag inte fick köra den (A) "Jovisst, kom tillbaka när du tagit körkortet! ;D Så jag ska fan dit den fjärde juni så han får hålla sitt ord ;D

Btw. måste jag bara berätta att jag nu vet exakt hur det känns att få understyrning
, fick det typ 3 gånger i rad före lunch ;S Jävla bilfan.. eller hur vare nu, kanske mitt fel? xD
Näe men seriöst, bäst dag ever!


Sån jag körde, VILL HA.
Postat av: Anna

Haha, våran instruktör sa: "Om ni går här ifrån och tycker att det här var det roligaste ni gjort, då har jag misslyckats..." ;)

2009-05-11 @ 23:07:18
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: