3 days

It really makes me wonder
 why I ever gave a fuck about you.


Idag var ändå chill dag, fast självklart glömde jag min inloggningsinformation hemma så jag kunde inte sätta mig på körskolan.. ;/ Det sög lite. Lite mkt, men vad gör man? Jo man går på stan med Linnéa, Eve o Marre ist ;D
På svenskan fick jag vara med Ida Bj på parprovet, gick väl inte så sämst iaf, tror jag :P
Sen så vart det stan en kortis med Linnéa o SofiaLu(=
Ikväll så ska jag på en teater, hör på den ni! Ska träffa Lu utanför typ 20 i, blir nog kuligt. Halva klassen är typ där så(=

Var nyss ute med the vovvs på en prommis, skäms typ men jag vet ärligt talat inte när jag var ute o gick med dom sist. Så jävla hemskt, men nu blire andra bullar! Har snart borstat ut mitt lilla Frankenstien-monster så jag badar henne nog imorn=) Om hon är klar inför helgen så kanske jag får dra till Piteå redan på fredag!(=
Längtar nu verkligen tills tävlingarna sätter igång pårikt!


Nu på onsdag, Station 8, det blir nog avslutning på festandet för ett tag.
se till att vara där o dansa Tjernobyl med mig! Jag lär INTE vara nykter. ;D
"Jag är så jävla full, utnyttja mig!"
Någon måste påminna mig om att filma också, Johan vart jätteledsen idag då jag berättade att det inte syntes nåt sist vi skulle filma ;/ xD Träffar typ han på stan varje jävla dag :P Han tror han är så cool med sitt skalliga huvud o sina solglasögon... ;D Han älskar mig =}
Såsom Kimothy, som har åkt inlines idag, den jävla idioten! Han kunde ju ha dött! :O

Aja, nu ska jag sluta flumma omkring, skriver väl en liten recension om teatern när jag kmr hem:)
"HEJRÅ ALLIHOPA PUSSPUSS / the fjårtiz"
Postat av: Anna

Det är därför man lär sig dem utantill ;)

2009-05-13 @ 18:49:21
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: M

Vi lär inte vara nyktra nej ;D! It's gonna be awesome!

2009-05-13 @ 20:13:34
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: