Addiction

Så jävla roliga banor vi körde idag! Men knappast klass I banor? ;S Men svängig som satan ;D
Jag tycker verkligen att den första banan vi körde idag kunde ha varit en riktig tävling för jag o Ronja ägde ut alla rätt ordentligt (A) Men då äre ju som lite bortkastat oxå när vi gjorde det bästa som vi kan så hon inte kunde ge mig några tips.. Var typ ute på banan med Ronja, ja max en kvart, idag :S Känns lite drygt att betala 500 för de.. Men hon var ju duktig Mari(=
Linnéa kom o höll mig sällskap ett tag när jag satt o väntade=) Hon är bra=)

Ge mig glass?

Nu blire typ sitta här o dega, kanske göra läxa, vem vet. Sötsuget finns då här när man inte har ätit nå på hela dan typ ;S
HEJDÅ.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: