Äh, fuck it

Jag tror någon försöker lura mig... Eller nåt.
Pappa sa igår att farmor hade ringt för hon hade glömt säga att hon kände inte igen mig när jag var påväg hem för "det var ju en så vacker flicka som gick där".
Ehm.. komplimang eller förolämpning? xD
Men sen idag, "Men Erika? Jag kände inte igen dig, du var så.. fin, vacker" åter igen, komplimang eller förolämpning? :P
Jag orkar inte, vem äre som har skickat ut ett mail om att skoja med mig? :P

Himlen är rätt fin just nu, typ babyfärgad. Babyblå o babyrosa=) På tal om ingenting.
Imorn börjar jag 10 har jag bestämt.. Boija skulle komma o prata om APUn i trean men jag ska ju inte ha nån APU så va fan ska jag lyssna på det för? Så jag kommer lite senare.
Känns verkligen verkligen verkligen verkligen värdelöst med skola just nu. Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag skolkar o skiter i IGn hela tiden. Det är inte bra men jag orkar bara inte. Och uppkörning o skrivning 2:a o 3:e Juni? Det kommer gå... SKIT.
Man kan inte ta körkort samtidigt som man går skola. Enligt mig, omöjligt. Fast många har ju klarat det så det är nog bara jag som är för blähä.
Okej, ska sluta klaga för det var en superdag idag o jag fick faktiskt typ.. färg! Eller nåt, försvinner säkert imorn men så äre att vara jag xD

PEPPAR STATION 8 PÅ ONSDAG!
"Jag är så jävla full, utnyttja mig!"
PEPPAR O SALT FÖR FAEN! :D



I think I better leave right now
before I fall any deeper.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: