Alltså seriöst, massor av hjärtan på du!

M säger:

Asså, fan vad Ruben är ett härligt namn!

Erikoo säger:

jagvet! men han blir sur då jag kallar han det...

Erikoo säger:

får bjuda honom på fredag osså kallar alla honom ruben

M säger:

HAHA, det kan jag fattaraaaaa

M säger:

RUPBEN

M säger:

Testa säga det, det äger!

Erikoo säger:

ruPben?

M säger:

jaa

Erikoo säger:

haha man låter som en nollåtta

M säger:

HAHA,

Erikoo säger:

hahaha rupben

M säger:

det är kul iaf

Erikoo säger:

hahahaha

M säger:

RUMP-BEN

Erikoo säger:

jag gillar de

M säger:

HOOHOHOHOHOH

Erikoo säger:

HAHAHA

M säger:

JAG DÖRR

Erikoo säger:

HAHA JAG FÖNSTER

M säger:

HIHIH

M säger:

jag tänkte skriva JAG golv, men nu känner jag att det spårar totalt!

Erikoo säger:

HAHA THAT'S HOW WE DO IT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: