Bilder från dagen, 23/5


Såhär mkt folk var det på bruks kl 7 i morse=)

Gillar ni molnen? Det mullrade lite då och då ;S

Av någon konstig anledning så försvann det mesta folket in i tälten eller upp på bron när regnet kom :O

Men himlen klarnade upp lite just ovanför oss o folket kom tillbaka=)

Där inne kunde man njuta av mat o fika från Resturang Hoppfullt som Kalle så vackert döpte köket till ;D

Såhär laddade Daniel o Aya inför Hoppklass I ;D
Då hade det börjat om att regna igen också.


Kolla in glädjeskuttet, I'm flying, not touching the ground =D
(Jag har cansurat mitt ansikte för det var såååå vackert så det vore olagligt att låta någon se det)

Stort grattis till Amanda o Zibell (3:e plats) som tog deras första pinne! Sa ju att det skulle vara du eller jag ;D
Elenor o Leia på fjärde plats=)
Jag och Ronja kom på femte plats, vilket inte gör så jätte mkt för vi fick rosett :}

En lycklig och otroligt trött Erika säger nu godnatt, kl 21.40, för hon ska upp halv 6 imorn!
Önska oss lycka till, it's now or never!

Postat av: Linda

åh mina fotbollsskor<3

2009-05-24 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: