Blinkers

Stort dilemma.
Vara på skolan eller skolka hela dagen o sitta på körskolan istället, plugga från morgon till.. ja, kl15.00 o ändå inte få göra provet på tisdag?
Känner inte självförtroendet någonstans just nu.

Anywhoooo... Umeå var, helvetet. På ett bra sätt alltså=) Äh, vi kallar det himelen eller tunisien istället! Jag menade bara att det var lika varmt som nere i helvetet=)
Jag låg ute i solen o blundade o låtsades att jag var utomlands ;D
Vi hade verkligen tur att det blåste idag, annars skulle man ha dött av värmeslag ;S Och bränt sig har man också gjort, känner smärtan på axlarna just nu xD Men då kanske man får färg iaf :}
Håller på att lägga in alla bilderna från helgen på datorn och det tar ungefär en halvtimme till så jag ska springa genom duschen o se Bones, sen blire ett inlägg med allt från helgen!

Så vi hörs snart!

( Kimothy, sluta fantisera om mig naken i duschen.........-.-  Hihihi you know I love ya ;D)
Postat av: Lima

Bbbbooonneees! :D

Kim är inte den enda... XD Mohahahahah!

2009-05-31 @ 20:17:45
Postat av: Gargamel

oh

när jag tänker på din vita luva

och din kropp så blå

blir jag generad

jag blir ljusblå då

men jag kommer och smurfar hos dig



{=

2009-05-31 @ 23:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: